۲ پاسخ

با تب شروع شد برا پسرم ک حتی با شیاف و پاراکید هم کنترل نشد بعدش اسهال گرفت و از حد معمول بیشتر بالا میاورد از طرفی خیلی بیحال بود بعد سه روز هم بدنشون دونه میزنه دکتر آزمایش نوشت هم خون هم ادرار ک فهمید گلبولای سفیدش کم شده داروها بروفن و سفلکس داد ک همون شب اول جواب داد خداروشکر نیاز به بستری نداشت دیگه

من و دخترم اولش گلودرد گرفتیم

سوال های مرتبط

مامان 💙ارتا💙 مامان 💙ارتا💙 ۹ ماهگی