با تب شروع شد برا پسرم ک حتی با شیاف و پاراکید هم کنترل نشد بعدش اسهال گرفت و از حد معمول بیشتر بالا میاورد از طرفی خیلی بیحال بود بعد سه روز هم بدنشون دونه میزنه دکتر آزمایش نوشت هم خون هم ادرار ک فهمید گلبولای سفیدش کم شده داروها بروفن و سفلکس داد ک همون شب اول جواب داد خداروشکر نیاز به بستری نداشت دیگه
من و دخترم اولش گلودرد گرفتیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.