۴ پاسخ

دکتر منم گفت اگه زیر یکماه سرماخورده باید بستری شه

حتما ببرش نباید سر خود ب بچه ۲۵روزه دارو بدی بستری بشه چیز سختی نیست تازه زودتر خوب میشه و تشخبص میدن چش شده شاید اصلا سرماخوردگی ک فکرمیکنی نیست و عفونته

بچه کوچیکه تب داره یعنی یجاش عفونت کرده حرف دکتر تو گوش کن خدایی نکرده تشنج نکنه بچه یه عمر پشیمون بشی

عزیزم زنگ زدی از دکتر که تخصصش اینه پرسیدی، اون تشخیص داده باید بستری شه.
بعد اومدی اینجا از ما میپرسی؟

سوال های مرتبط

مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی