۵ پاسخ

من الان دیگه اب خنک میدم چون هوا‌گرمه.به نظرم یه کم از دمای محیط خنک تر

صبح ولرم میدم بعدش دما محیط

قبلا که هوا خنکتربود ولرم الان که گرم شده هم دمای محیط

دمای محیط

من اب دمای محیط گاهی هم ولرم فرقی نداره عزیزم

سوال های مرتبط