کش مواریدی چقدر قشنگه 🙂🙂🙂🥲مخام بخرم

تصویر
۶ پاسخ

مو‌گیر میکنه به نظرم
وقتی قشنگه موهاتو گوجه ببندی اینو بندازی دورش

بدرد نمیخوره

من خریدم اصلا استفاده نکردم فقط قشنگه

موهای ادم رو میکنه

من دارم تو موها اون مرواریدا گره میخوره

من دارم
موهامو میکشه

سوال های مرتبط

مامان محمدجواد،مهدیار مامان محمدجواد،مهدیار ۱۰ ماهگی
مامان آرياناو آراد👨‍👩‍👧‍👦 مامان آرياناو آراد👨‍👩‍👧‍👦 ۲ سالگی