خانومااا این لباس قشنگه واسه آراد بخرم؟؟ ۷۸۰ فکر‌کنم

تصویر
۱۱ پاسخ

همین عکسشو بذار تو با سلام
اونجام دیدم قیمتاش مقایسه کن

بلوز تکه؟؟؟
یخورده گرونه
تیشرت تک خوشگلتر و ارزونترم هس بگردی

ببخشید بنظرم قشنگ نیس و گرونه

کدوم شهری عزیزم
کانال روبیکا نداره این فروشگاه

اره خوشکله
منم خوشم اومد

آری عشقم البته اگر ست باشه😍😍😍

اره خیلی قشنگه عزیزم😍😍

خوبه ولی ب قیمتش نه
من چندروز پیش اینترنتی تی شرت تک ساده تک‌جیب خریدم کمتر از ۳۰۰ جنسشم خوبه

آره قشنگه

اره خیلی،قشنگ

هم قشنگ
هم خوش قیمت

سوال های مرتبط

مامان محمدجواد،مهدیار مامان محمدجواد،مهدیار ۱۰ ماهگی
مامان آرياناو آراد👨‍👩‍👧‍👦 مامان آرياناو آراد👨‍👩‍👧‍👦 ۲ سالگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۳ سالگی