۳ پاسخ

منم قدامیه بچه سومم حساب میشه
دومی رو سقط کردم هنوز حس نکردم ب اون صورت گاهی فق

منم دقیقا همچین چیزی متوجه میشم
فکر کنم نی نیه 🥰😇

اره نی نی عه . منم جفتم قدامی از ۱۸ هفته فهمیدم حرکاتشو

سوال های مرتبط

مامان دونه برفی❄ مامان دونه برفی❄ هفته بیست‌وششم بارداری