تو سونو آندومترم ۵ بود خوبه یا نه؟؟

۱ پاسخ

بستگی داره چند سیکل سونو کرده باشی ولی فکر کنم پنج تا هشت خوبه

سوال های مرتبط

Roz Roz قصد بارداری