۸ پاسخ

انشالله میشه عزیزم امیدت به خدا باشه ، من بعد از یک سال و نیم اقدام باردار شدم

میگم خانما واسه چی زن روز ۳پریودی باید بریم ماما چیو چک میکنه؟؟؟
کسی می دونه

چرا نشه عزیزم

واقعا منم آرزومه🥲🤍

ان شاءالله عزیزم🥹

وااای عزیزم منم ارزومه
🥺🥺🥺
میام گهواره مثبت میبینم دلم میریزه دستم خودم نیس کاش بشه یه روز از همین روزها بیایم بگیمم شد 😥😥😥

ارهههه میشهههه توکل بخدا‌منم‌همینو گفتم‌توی تایپیکام

آره چرا نشه
توکت بخدا باشه
والاازبزرگی خدا هیچی کم‌نمیشه

سوال های مرتبط