۶ پاسخ

بده اشکال نداره
من میدم از الان
هزار جور دارو میدیم عیب نداره اونوقت آب عیب داره....

منم روزی دوقاشق چایی خوری بهش آب میدم

اگر شیر خودتو میخوره میاز نیست تو شیرت اب هست

عربزم بچه ک هنوز نیاز نداره اینجوری بهش اب بدیم همینکه شیر میخوره میرسه اب ب بدنش
فقط باید مرتب شیر بدی

نه اب زیر ۶ماه ممنوعه

اره منم بهش میدم

سوال های مرتبط