۴ پاسخ

من ۲۴هفته حس کردم

من از دکترم پرسیدم گفت زوده هنوز
تا ۲۵ هفته وقت داری
نگران نباش 🥰
راستی اگه هنوز اسم نینی رو انتخاب نکردی، من تو بله یه کانال درست کردم که هر روز هر چی اسم سرچ میکنم با معنی و ریشه اسم داخلش میذارم. اگر نیاز به نظرسنجی بین چندتا اسم داشتی هم برات میذارم اونجا. شاید به دردت بخوره
انشالا نینی رو به سلامت بغل بگیری 💚
آیدی کانال:
@nininaam
یه کانالم برای معرفی سایت‌ها و سیسمونی فروشی‌های خوب زدم که هر کی از هر جا خرید داشته و راضی بوده معرفی میکنه، شاید بتونیم به هم کمک کنیم تو این شرایط اقتصادی بهترین‌ها رو واسه تودلی‌هامون فراهم کنیم 😊
آیدی کانال:
@ninisismooni

نگران نباش من 21 هفته 3 روز متوجه از رو شکم متوجه شدم

تا ۲۸ هفته وقت داری برای حرکت بچه.تازه اگه جفتت قدامی نباشه

سوال های مرتبط

مامان فندوق 😀 مامان فندوق 😀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پسته پسر👶🏻💚 مامان پسته پسر👶🏻💚 هفته سی‌ودوم بارداری