۳ پاسخ

عزیزم شما مشکلی که ندارین برا چی آزاد سازی میزنی اونم دوماه اقدامی تا یک سال طبیعیه

ای خدا این آمپول ها هورمونی هستند عوارض داره

بعد آمپول چطور اقدام میکنی؟؟

سوال های مرتبط

مامان مامان نورا ♥️ مامان مامان نورا ♥️ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نبات🍭👼🏻 مامان نبات🍭👼🏻 قصد بارداری
مامان هیراد🩵 مامان هیراد🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری