من تاحالا تنها نبردم یا با مامانم یا شوهرم
باباش برد
من همه ی واکسناش با مامانم بردم تنهایی اصلا دلشو ندارم بچه رو نگه دارم واکسن بزنن🥺🥺🥺
من همشو همسرم بود و اون نگه میداشت.بغل میکرد و....
من همه واکسن هارو تنهایی بردم
اذیت نشد این سری خداروشکر ،با کالسکه بردم با کالسکه هم برگردوندم
فهمیده تر بشه بیتابیش بیشتره دیگه حالا خودت بهتر میدونی میتونی یا نه
چقدررر غلط املایی🤣🤣🤣
من با همسرم رفتم....بعد از واکسن عرویکشو دادم دستش.با ماشسن یه دور زدیم.حتلت خوب شد رفتیم خونه.
واکسن ۱ سالگی بی اندازه راحته..اصلا فکرشم نکن
با خاهرم رفتم
دستش ک زد گریه نکرد
ولی تو پاش گریه کرد دو دقیقه بعد آروم شد و تمامممم
فقط شب اول نیم ساعت تب کرد و دیگه چیزیش نشد خداروشکر
قطره رو سر وقت بدش حتما حتی اگه تب نداشته باشه
از اول با شوهرم بردم یکسالگی هم میاد باهام
بزای اولین بار تنها رفتم خیلی میترسیدم ولی اونقدی که فکر میکردم سخت نبود مونده آزمایشش که دلشو ندارم
من همیشه دو نفر باهام میان
من تنها بردم
۱۱ماهگی که هنوز نزدم
ولی از اول واکسناش شوهرم بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.