۴ پاسخ

منم مثل شما بودم اکو رفتم گفت خوبه. الان بهتر شدم دیگه سراغم نمیاد این تنگی نفس

منم همیطور بودم الان خوب شدم صب ناشتا شیره انگور داخل اب جوش بریز و بخور دو قاشق رفتم دکتر قلب اینو فقط بهم گفته تا یک هفته

من ضربان قلبم بالا بود

دکتر قلب میرفتی چک میکرد

سوال های مرتبط