۳ پاسخ

باید بری دکتر عزیزم انقباض دارو میده

منم اینجوری شدم درد مثل پریودی دارم کلیه هام درد مکنه هی

قرص نداده دکتر بهت؟ به من ایزوکسوپربن داده

سوال های مرتبط