از کره بهتره به نظرم چون دوغشم کشیده شده ولی باید خیلی کم باشه
من یه بار دو قطره ریختم دهنش تا ۴ روز اسهال بود حالا خود دانی🙃
بله میشه ولی هواگرمه اذیت میشه
فکر کنم سنگین باشه --غذا باید بخار پز باشن -ادویه هم در حد نمک و زردچوبه خییلی کم میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.