۴ پاسخ

از کره بهتره به نظرم چون دوغشم کشیده شده ولی باید خیلی کم باشه

من یه بار دو قطره ریختم دهنش تا ۴ روز اسهال بود حالا خود دانی🙃

بله میشه ولی هواگرمه اذیت میشه

فکر کنم سنگین باشه --غذا باید بخار پز باشن -ادویه هم در حد نمک و زردچوبه خییلی کم میشه

سوال های مرتبط

مامان سُـها خانم🍓✨ مامان سُـها خانم🍓✨ ۱۱ ماهگی