عالیییی😁 این ماه دیگه بایدددد بشه بایددد
انشالله که باردار میشی منم امروز رفتم یدونه 16داشتم امیدوارم نتیجە بگیریم ،
شما چە دارویی مصرف کردید؟
خیلی بروبرا دوقلوانشالله
خیلی خوبه عزیزم خداروشکر ایشالا که مثبت میشی
روز چند پریودیتون هست گلم منم امروز سونو دادم روز ۱۱ سیکلم بود
استرس نداشته باش و اقدام کن انشالله نتیجه بگیری
خیلی خوبه
خیلییی امیدوار باش گلم عالیه
خیلی خوبه انشاءالله که باردار میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.