کمر شلوارم تنگه گزاشتم زیر شکمم . خطرناکه؟؟؟

۷ پاسخ

بهتره نپوشی فشارمیادخونرسانی کم میشه

من وقتی میپوشم بعدش زیر دل درد میگیرم اذیت میشم فک کنم تأثیر داره

ن عزیزم چیزی نمیشه نگران نباش

من یجا خوندم کلا بهتره رو بدنتون کش نیوفته چون خونرسانی سخته به قسمتهای پایینی بدن ورم میکنید و دچار مشکلاتی میشید منم دیگه پیراهن گشاد پوشیدم

منم همینم شلوار کمر کش هم خریدم ولی اذیتم کلا نباید پوشید

عزیزم نپوشی خیلی بهتره چون فشار میاد

نه خودت اذیت میشی

سوال های مرتبط

مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🩵قهرمان مامان 🩵قهرمان هفته بیست‌وپنجم بارداری