بهتره نپوشی فشارمیادخونرسانی کم میشه
من وقتی میپوشم بعدش زیر دل درد میگیرم اذیت میشم فک کنم تأثیر داره
ن عزیزم چیزی نمیشه نگران نباش
من یجا خوندم کلا بهتره رو بدنتون کش نیوفته چون خونرسانی سخته به قسمتهای پایینی بدن ورم میکنید و دچار مشکلاتی میشید منم دیگه پیراهن گشاد پوشیدم
منم همینم شلوار کمر کش هم خریدم ولی اذیتم کلا نباید پوشید
عزیزم نپوشی خیلی بهتره چون فشار میاد
نه خودت اذیت میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.