من گرفتم انصافا خوبه
صبح کلی جیش کرده بود اصلا نم ندا
دیروز شب هم هم جیش و پی پی بود بود
بازم نم نداد
چه خوب اگه جیش بزرگ بکنه درنمیزنه؟
اهاوقتی ازپوشک میخوای بگیربه تنهای ازاین استفاده میکنین؟
کجابایدخرید؟مای بی بی نمیبند دیگه؟
من برای سوگندگرفته بودم کاربردی بود
آره البته نه به نیت آموزش برای اینکه توی خونه پوشکش نکنم هوا گرمه اذیت میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.