۳ پاسخ

آره ولی با شیر خودت یا شیر خشک قاطی کن پوره بشه

سيب پخته و موز و هويج پخته بعد سيب زميني پخته كه مي دي با شيرخشك يا شيرخودت رقيق كن

نه سیب پخته بده

سوال های مرتبط

مامان شهریار 🫀👶🏻 مامان شهریار 🫀👶🏻 ۸ ماهگی