مولفیکس 34 تایی سایز 4 ، 650 بود شده 790🙄🙄😕

۸ پاسخ

تف بع قبر جد و آباد باعث و بانیش
هر روز گرونتر از قبل

من از پوشک گرفتم شبا یدونه فقط استفاده می‌کنه 😕

سلام دوستان کرجی عزیز
خدمات مبلشویی ما این هفته ب مناسبت عید غدیر ۱۰٪ تخفیف داره
این فرصت رو از دست ندید و پاکیزگی و شادابی رو ب خونه هاتون بیارید 😍😍🩵🩵🩵با دستگاه مبلشویی پرقدرت ما مبل هاتون رو مثل روز اول نو کنید و لذت ببرید

چ زود ب زود گرون میشه
هنو قبلی رو هضم نکردیمـ😐
حالا باز باید بگردیم قیمت قبل 650پیداکنیم😂😂😂

من دیروز. مولفیکس سابز۶گرفتم ۷۹۰اینقد. زورم. اومد ک نگو

آره منم سایز شیش مولفیکس گرفتم ولی داروخانه 650 داد

آره پوشک گرون شده

اره مایبیبی هم شده هشتصدوخورده🫤

سوال های مرتبط

مامان رادوین👶🏻🫀 مامان رادوین👶🏻🫀 ۲ سالگی
مامان آیـهـــانم مامان آیـهـــانم ۲ سالگی
مامان گل پسروتوراهی💙 مامان گل پسروتوراهی💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری