خدا ازشون نگذره
متاسفانه متاسفانه
ما چه میدونستیم بچه بیاریم باید حالا شب غصه پوشک هم بخوریم که فردا چه قیمت بخریم که هر طور حساب کنی فشارش تو زندگیمون میاد
دیروز فروشگاه میداد ۵۷۷ سایز ۶
میگن ۱و۱۰۰ . ۱و۲۰۰ که
ببم خیلی مضخرفه
وای حالا من میگفتم حتما ببم ارزون برم اون رو بخرم از مولفیلکس هم زده بالا ک
من مای بیبی ساده رو ۶۷۵ولی شورتیشو امروزگرفتم ۳۵۰
وای اشغال تر از ببمم مگه داریم ک بشه ۶۵۰😭
یا خدا ببم ساده یا ببم سبز؟؟؟
امروز رفتیم قیمت قدیم پیدا کردیم دو تا خریدیم با همون قیمت ۳۰۰ تومان
😞😞😞
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.