۱۱ پاسخ

نخر اگه خریدی هر ٢ ساعت تعویضکن
پس نمیصرفه

من می‌خریدم قبلا سبک خوبه خیلی خوشم میاد از نازک بودنش مخصوصا برا تابستون
ولی کوکومی من استفاده میکنم الان گاهی هم مولفیکس

فقط مای بیبی و مولفیکس .... ببم خریدم گوله گوله شد افتضاح

من شوهرم رفته دو بسته 38عددی خریده منم میخوام بدونم خوبه یا نه

من از اول ببم استفاده کردم و راضی ام تا الان پس نداده

من از اول برا پسرم ببم بستم

منم استفاده میکنم نسبت ب قیمتش خوبه

افتضاااااح

اصلا خوب نیست زود شل میشه بو میگیره اصلا بدرد نمیخوره

من استفاده میکنم و راضی ام

خیلی زود پرو آویزون میشه من همیشه مولفیکس میخرم یا مایبیبی

سوال های مرتبط

مامان مهرساگلی🥰 مامان مهرساگلی🥰 ۲ سالگی
نگیـنـــــ☘️ نگیـنـــــ☘️ قصد بارداری
مامان پسری مامان پسری قصد بارداری