بچم اصلا نمیخابع کم‌ آوردم

۲ پاسخ

3 و 4 ماهگی درس میشه منم تجربه کردم
بعضباهم تا 6 ماهگی

شاید رفلاکس پنهان داره
زیر سرشو شیب دار کن وقتی میخاد بخابع

سوال های مرتبط

مامان دخملم🐣🩷 مامان دخملم🐣🩷 ۷ ماهگی
مامان دخملم🐣🩷 مامان دخملم🐣🩷 ۷ ماهگی