بچم شبا نمیخابع چنار کنم خواب بره شبا

۱۰ پاسخ

هیچی ما تو دو ماه هنوز این داستان داریم
ی امشب ساعت ۱۲خوابید ۴بیدارشده

روز نزار زیاد بخوابه که شب بخوابه . پسر من شبا نمیخوابید اذیت میکرد دو سه روز نزاشتم روزها زیاد بخوابه درست شد الان خداروشکر خوبه. من موقعی که خوابش میومد نمیزاشتم بخوابه یه جوری سرگرمش میکردم

کامل سیرش کن
وقتی کامل سیر بشه دو ساعت میخابه
وقتی شیر میدی گریه میکنه یه آروغ بگیر دوباره شاید یه شیردهی ۴۰ دقیقه زمان ببر باید ۲۰ دقیقه شیردهی مفید داشته باشی

درد منم خست

چند قطره استامینوفن بدی خوب می‌خوابه من خودم اگه دیدم بی دلیل داره بی قراری می‌کنه میدم بچه راحت مبخوابه

بچه منم شبا خیلی بی‌قراره
دیگه خووودم کلافه شدم

کولیک‌نداره؟

دمنوش زیره بده معجزه میکنه

سیر میشه؟
شیر خودتو میدی؟

شاید گرسنس

سوال های مرتبط

مامان دخملم🐣🩷 مامان دخملم🐣🩷 ۷ ماهگی
مامان گیلاس مامان گیلاس ۳ ماهگی