۳ پاسخ

الان هنوز زوده واسه شمارش حرکات

اره دیگه عزیزم.. شیطونه ماشالله .. دقت کن چون باید بشمری تکوناشو

اره . حالا بیشتر هم میشه هفته تون که بیشتر بشه محکم تر میزنه

سوال های مرتبط

مامان بردیا♥️ مامان بردیا♥️ روزهای ابتدایی تولد