24/25 هفتگی چه سنو گرافی داریم؟

۳ پاسخ

۲۴تا۲۸ ازمایش قند یاهمون گلوکز داریم
دیگ ۲۸تا۳۲ سنو رشد

من ۱۸ هفتگی رفتم یدونم ۳۲هفته

من سونوی رشد رفتم

سوال های مرتبط

مامان سامی و رقیه مامان سامی و رقیه روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلي🩵🪼🐋 مامان فسقلي🩵🪼🐋 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان ابلفضل مامان ابلفضل هفته بیست‌وهفتم بارداری