خانما بعد از آنومالی دیگه سنو چی داریم چند هفتگی

۳ پاسخ

و یک سونو هم آخر آخر بعضی ها میرن ک سونوی ۳۷ هفتگی هستش برای وضعیت قرار گیری جنین و وزنش اینا

رشد عزیزم ک از ۲۸ تا ۳۲ هفتگی من ۳۰ هفته رفتم

رشد ۲۸تا۳۰

سوال های مرتبط

مامان مودالی مامان مودالی هفته سی‌وپنجم بارداری