۳ پاسخ

اخرا سونو بیوفیزیکال و ان اس تی مهمه همون ک نمره میده ب جنین از هشت هر مورد دو نمره

دیگه ایشالله اگه مشکلی نباشه ی سونو رشد بچه اس

فقط سونو وزن از 30 هفته به بعد

سوال های مرتبط

مامان سامی و رقیه مامان سامی و رقیه روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلي🩵🪼🐋 مامان فسقلي🩵🪼🐋 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دوقلو مامان دوقلو هفته بیست‌وششم بارداری