ببلاک خیلیییی خفنهههه ولی به دختر من نساخت یبوست میشد! الان نان ای آر میدم چون رفلاکس داره اگر خوب شه نان اوپتی پرو میدم
سوپرامیل وزن دهیش خوبه
من قبلا نان میدادم راضی نبودم، بوش خیلی بد بود😷
ببلاک بهتره
اگ پپتی و آلترا میدادی ینی حساسیت داشته نمیتونی الان چیز دیگ بدی
عزیزم حساسیت داشته باشه نمیتونی سرخود شیر معمولی بدی که
نان
از وقتی هاکان بدنیا اومده بهش نان دادم عالیه وزن دهیش
من از اول نان دادم همیشه وزن اریا رو نموداره
بخدا اگر بدونم
آسنا هم استپ کرده وزنش
سوپرامیل
ببلاک پی دی اف اپتامیل پی دی اف نان پی دی اف کلا پی دی اف ها
بیومیل هم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.