تست گلوکزم اومد کسی میتونه بگه دیابت دارم یا نه؟

تصویر
۴ پاسخ

نه عزیزم خوبه ،اون دوساعته فقط ۶ تا از رنج آزمایشگاه بالاتره

چقد عجیبه
یکساعتت افت کرده بعد دوساعته رفته بالا
چیزی خوردی بینش؟؟

اگه دنبال لباس نوزادی هستی هم مدل اقتصادی داریم با قیمت مناسب
هم مدل های صد در صد پنبه و با کیفیت بالا
با هر قیمتی تو کانالمون لباس نوزادی تا دوسال هست
کلی مامان گل هم تو کانالمون هستن و خرید کردن و رضایت داشتن
تو هم بیا پشیمون نمیشی 🙃🙂

ارسالمون هم فوری هست

ایدی کانال روبیکا
‏‌nini_heed44

شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

قند ناشتات خوبه
قند یک ساعتت کمه کمی
قند دوساعته زیاده کمی

سوال های مرتبط

مامان پارسا و پناه✨️ مامان پارسا و پناه✨️ ۹ ماهگی