فکر کنم از ۱۸ هفته به بعده...فقط فولیک اسید باید بخوری
داروها تقویتی از ۱۵هفته معمولا شروع میشن
کی باید بری انتی
من چندروز پیش رفتم دکتر یه قرص دادهم کلسیمه هم ویتامین د،، هفته دیگه میرم آنومالی
عزیزم بدن با بدن فرق میکنه اینو باید دکترت براساس ازمایش بگه
ن کلسیم انومالی ب بعده
عزیزم ما پزشکیم؟
نه از ۱۶ هفته به بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.