خانما توی این هفته باید قرص کلسیم خورد یا نه

۷ پاسخ

فکر کنم از ۱۸ هفته به بعده...فقط فولیک اسید باید بخوری

داروها تقویتی از ۱۵هفته معمولا شروع میشن
کی باید بری انتی

من چندروز پیش رفتم دکتر یه قرص دادهم کلسیمه هم ویتامین د،، هفته دیگه میرم آنومالی

عزیزم بدن با بدن فرق میکنه اینو باید دکترت براساس ازمایش بگه

ن کلسیم انومالی ب بعده

عزیزم ما پزشکیم؟

نه از ۱۶ هفته به بعد

سوال های مرتبط

مامان علی🕊️تودلی🩵 مامان علی🕊️تودلی🩵 هفته بیستم بارداری
مامان قند عسل مامان قند عسل هفته سی‌وسوم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر هفته سی‌وششم بارداری