۱۱ پاسخ

کاملا طبیعیه نگران نباش من از اول بارداری تا خود روز زایمان داشتم، کم کم بعد از زایمان خودش خوب میشه هر چند الانم گاهی اوقات موقع کار سنگین درد میکنه ولی قابل مقایسه با درد دوران بارداری نیس

منم گاهی درد میگیره دکترم گفت مشکلی نیست اگه شدید و طولانی شد حتما بگو

تو بارداری سنگم بشی طبیعی عزیزم

من از ۲۰ هفته این دردو دارم کاملا عادیه حتی من رفتم سونو ام دادم.

واسه منم دو روزی میشه شروع شده

طبیعی عزیزم منم همینم
الان یذرع بهتر شده

منم از ۲۷ شروع شد یه وختایی حس میکنم شکسته

خوشبحالت الان شروع شده؟ من از 20 هفته این درد و دارممم کمم که نشده زیاد ترم میشه

منم زیاد که راه رفته بودم درد گرفته بود ولی الان خوب شدو

من هفته شما بودم هم موقع راه رفتن و بلند شدن درد میگرفت ولی الان شدتش خیلی بیشتر شده و پهلو به پهلو هم نمیتونم بشم

تازه شروع شده برات هفتهات بالاتر بشه بدترم میشه این درد طبیعیه نگران نباش عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آراد کوچلو🥰💙 مامان آراد کوچلو🥰💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مانی۳۰ماه.ملودی مامان مانی۳۰ماه.ملودی هفته سی‌ویکم بارداری