چون سنش کمه پسر منم نمیخورد درست میداد بیرون
سرما که خورد دوباره بردم دکتر آنقدر دعوا کرد چرا شروع کردی گفت پایان 6ماهگی دیگه گفتم قطع کنم گفت آره قطع کن
اولش طبیعیه
منم دکتر گفت شروع کن
در حد ۱قاشق مربا خوری یا حتی نصف میخوره
ولی مهم نیست
طول روز چند بار کم کم بده بهش
هدف بیشتر آشنایی با مزه هاس و یاد گرفتن مهارت بلع
حتی اگ ی قاشق هم بخوره بهش بده کمکم با مزه ها آشنا بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.