من نشستم دو سه روز با دستمال مرطوب پاک کردم
عزیزم بعد از قرص کابرلین باردار شدی
اره چرا نشه
ب من گفتن حتی حمومم مشکل نداره ببریش
نشوری بهتره اب نخوره به جای واکسنش
نمیتونی با پنبه تمیز کنی درمانگاه برا من گفت اصلا نشور
منکه شسته بودم ولی خب با احتیاط و سریع بشور که اذیت نشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.