۶ پاسخ

من نشستم دو سه روز با دستمال مرطوب پاک کردم

عزیزم بعد از قرص کابرلین باردار شدی

اره چرا نشه
ب من گفتن حتی حمومم مشکل نداره ببریش

نشوری بهتره اب نخوره به جای واکسنش

نمیتونی با پنبه تمیز کنی درمانگاه برا من گفت اصلا نشور

منکه شسته بودم ولی خب با احتیاط و سریع بشور که اذیت نشه

سوال های مرتبط