اینم گهواره نوشته
خب خواهر من شمیدم میگن شلو سفت شدن منظم رو میگن انقباض
برو ان اس تی بده خیالت راحت شه
من هفته ۲۳ بخاطر انقباض بستری شدم یه دردی از پهلو میزد به زیر دلم در حد چند ثانیه میگرفت ول میکرد بعد ده دیقه باز شروع میشد رفته رفته درد بیشتر میشه مدت زمانش کمتر
نفخ نداری ؟ یا یبوست نداری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.