خانما انقباض چجوریه🙁🙁
شکمم کلا سفته باید چیکار کنم

۴ پاسخ

اینم گهواره نوشته

تصویر

خب خواهر من شمیدم میگن شلو سفت شدن منظم رو میگن انقباض
برو ان اس تی بده خیالت راحت شه

من هفته ۲۳ بخاطر انقباض بستری شدم یه دردی از پهلو میزد به زیر دلم در حد چند ثانیه میگرفت ول میکرد بعد ده دیقه باز شروع میشد رفته رفته درد بیشتر میشه مدت زمانش کمتر

نفخ نداری ؟ یا یبوست نداری؟

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر هفته سی‌وششم بارداری
مامان نورا و حسنا مامان نورا و حسنا هفته سی‌ونهم بارداری