خانما انقباض دارم چیکار کنم

۴ پاسخ

بدنت داره آماده میشه احتمالا داره ۳۷ هفته رو تموم کنی وارد۳۸ بشی زایمان کنی مث من ۳۷ تموم کردم وارد ۳۸ هفته شدم زایمان کردم الانم برو بیمارستان

منم بچه خودشا سفت میکنه شکم سفت میشه نمیتونم تشخیص بدم انقباض یا نی نی🤣

چطوریه دقیقا؟ میشه بگین

برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان نورا و حسنا مامان نورا و حسنا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان کیان ☘️ کاوه☘️ مامان کیان ☘️ کاوه☘️ ۱۳ ماهگی
مامان خدا داد مامان خدا داد ۳ ماهگی
مامان کوروش مامان کوروش ۲ ماهگی