همش انقباض دارم چیکار کنم

۵ پاسخ

انقباض هات منظمه؟

درداتو خونه بکش بعد برو بیمارستان فقط اذیتت میکنن وزرت زرت معاینه ...انشالله ب سلامتی ب دنیا بیاد

برو بیمارستان

بشین خدات رو شکر کن بچه داره دنیا میاد😂

برو بیمارستان تست بده اگ فاصله منظمه ک وقتشه

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر هفته سی‌وششم بارداری
مامان کوروش مامان کوروش ۲ ماهگی
مامان نورا و حسنا مامان نورا و حسنا هفته سی‌ونهم بارداری