خانوما انگار انقباض دارم اما بدون درد
چیکار کنم ؟

۵ پاسخ

من انقباض هرازگاهی دارم گاهی هم زیرشکمم یهودردمیکنه ول میکنه

من دو روز انقباض خیلی شدید بدون درد داشتم. ولی خبری از زایمان نیست دیگه همون انقباض رو هم ندارم😐😕

عزیزم انقباض چه جوریه،من سرپا می ایشان شکمم سفت میشه یهو انقباضه؟

مثلا انقباض چطوری میشدی

منم همینجوری بودم ۲ روز بعدش زایمان کردن

سوال های مرتبط

مامان نیلا🎀🌈 مامان نیلا🎀🌈 روزهای ابتدایی تولد
مامان بردیاوبنیسا مامان بردیاوبنیسا ۳ ماهگی
مامان نورا و حسنا مامان نورا و حسنا روزهای ابتدایی تولد