انقباض بدون درد دارم 🥺🥲

۷ پاسخ

من ک ده روزه مداوم دارم دکترم گفت به ساعتی ده بار ک رسید بری بیمارستان

ان اس تی دادی؟

کجای شکم باید سفت بشه تا بفهمیم انقباضه؟ زیرش؟

عزیزم منم سر دخترم همین جوری بودم وقتی رفتم دکتر ۳ سانت بودم

اب بخور راه برو

برو بیمارستان گلم ان اس تی وصل میکنن میفهمن انقباض داری یا نه

چجوری یعنی

سوال های مرتبط

مامان گل پسر مامان گل پسر روزهای ابتدایی تولد