یه حسی بهم میگه انقباض بدون درد دارم 😑

۴ پاسخ

اجی حس میکنم چند روز دیگه گهواره ات میزاد و تو هنوز نزاییدی😂
اون فسقلی قصد اومدن نداره فکر کنم😂😂

منن از ۳۵ انقباض بدون درد دارم اما منظم نه

اسکات بزن
بشین کف پاتو بیار جلو بگیر
پاهاتو بالا پایین کن

🤤😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان بردیاوبنیسا مامان بردیاوبنیسا ۳ ماهگی
مامان نیلا🎀🌈 مامان نیلا🎀🌈 روزهای ابتدایی تولد