خانومیا
من انقباض بدون درد دارم
چ کنم دردمم بیاد😫💔

۴ پاسخ

من از ۳۵ هفته تا زایمان اینجوری بودم جیگرم در اومد ولی خب دهانه رحمم ۳ سانت شده بود با همین روند

نزدیکی خشن.پله .اسکات زیرآب گرم.ایناجوابه شربت خاکشیرزعفرون

منم اونجوریبودم روز زایمانم دوتا لیوان شربت خاکشیر پر خاکشیر هاااا خوردم.
نزدیکی خیلی عمیق. کردیم دردم گرفت رفتم گفت ۲ ۳ سانت بستری شوم زایدم

سلام .. زعفران بخور.. من تجربش کردم

سوال های مرتبط

مامان بردیاوبنیسا مامان بردیاوبنیسا ۳ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر روزهای ابتدایی تولد