سلام من انقباض بدون درد دارم چیکار کنم

۳ پاسخ

برو دکتر منم درد نداشتم انقباض داشتم رفتم بیمارستان بستریم کردن

مگ داریم 🫤🫤🫤

هیچ کاری نکن طبیعی

سوال های مرتبط

مامان نیلا🎀🌈 مامان نیلا🎀🌈 روزهای ابتدایی تولد
مامان بردیاوبنیسا مامان بردیاوبنیسا ۳ ماهگی
مامان نورا و حسنا مامان نورا و حسنا هفته سی‌ونهم بارداری