مامانا شما ازچند هفته ساک نینی رو بستین؟🥰

۱۱ پاسخ

من چون احتمال زایمان زودرس دادن بستم از ۳۳

من اماده کردم همشو گذاشتم یه کنار ایشالله دردم بگیره سریع میزارم داخل کیف

من هنوز لباساشو نشستم

من هنوز نبستم این هفته شاید ببندم

۳۴

.

من امروز بستم

من این هفته میبندم انشالا

من ۳۱

من هنوز نبستم🫤فردا میشم ۳۹

من از شنبه میبندم بیخود ک میگن زوده 😂

۳۸هفنه

سوال های مرتبط

مامان الین و آوین مامان الین و آوین ۱۲ ماهگی
مامان الارا🎠🧜🏻‍♀️ مامان الارا🎠🧜🏻‍♀️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دلارز🎀👧 مامان دلارز🎀👧 ۱۲ ماهگی