خانما ازچند هفته ساک بچه‌هاتونو بستین؟

۱۰ پاسخ

من از ۳۴ هفته بستم البته بخاطر احتمال زایمان زودرسم بود اون موقع

من از 35ب بعد می‌بندم اینجوری تا اون موقع هزار بار باز و بسته میکنم ک هیچ از چشم انتظاری میمیرم

ساک بچه رو ۳۶ هفته اماده کردم ولی خودمو نه هنوز

من هنوز نبستم

وارد ماه نهم شدی ببند با تمام وسایلی ک میخوای روز بیمارستان ببری حتی لباس های ک میخوای بپوشی آماده کن اگه طبیعی همه چیز لحظه اخر آماده باشه ی دوش بگیرید بپری ت ماشین بری🫠😬😂

از ۳۴ هفته

من هنوز ساک نبستم 🥲

۳۵ هفته

از هفته پیش

از 28 هفته

سوال های مرتبط

مامان ماهی و سامی مامان ماهی و سامی هفته سی‌وششم بارداری
مامان رادین و دلانا مامان رادین و دلانا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان رادمهر 🩵 مامان رادمهر 🩵 ۸ ماهگی
مامان تپلی🥹💙 مامان تپلی🥹💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نبات مامان نبات روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرای گلم😍💕 مامان پسرای گلم😍💕 ۳ ماهگی
مامان نلین💖💖 مامان نلین💖💖 ۱ ماهگی
مامان مارال🥰 مامان مارال🥰 ۱۲ ماهگی
مامان الین و آوین مامان الین و آوین ۱۲ ماهگی