ازچند هفته ساک خودم و دخترم و ببندم بهتره؟

۸ پاسخ

من از ۳٠ هفته بستم خیاالم راحت بود

۳۵ببند

من تازه امروز بستم

من بستم نصفه و نیمه تغریبا

ببین پسر من کم موند بود ۳۵بدنیا بیاد من امادگی نداشتم ببند از ۳۵

مال اونو بستم خودم فعلا نه

منم هنوز نبستم
فردا میشم ۳۵
احتمالا بزارم ۴۶_۳۷

از الان ببند اماده بزار

سوال های مرتبط

مامان ماهی و سامی مامان ماهی و سامی هفته سی‌وششم بارداری
مامان توت



فرنگی مامان توت فرنگی ۱۲ ماهگی
مامان افرا مامان افرا ۱۰ ماهگی
مامان آریا و آوینا مامان آریا و آوینا ۶ ماهگی
مامان ❤️کارن جون❤️ مامان ❤️کارن جون❤️ ۹ ماهگی
مامان کوچولو بچه مامان کوچولو بچه ۳ ماهگی
مامان نيلا🥰 مامان نيلا🥰 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان معجزه خدا🥹 مامان معجزه خدا🥹 هفته سی‌وششم بارداری