۶ پاسخ

عزیزم کاش دو روز هم میگذاشتی ان شاالله خوب بشه ولی احتمالش زیاده برگرده

من سه بار گذاشتم دستگاه هنوزم زردی تو چشاش هست از دستگاه بیرون میومد دو روز بعد دوباره بالا می‌رفت. الآنم پوستش به خاطر دستگاه تیره شده. دیگه نزار دستگاه به جایش از روش های سنتی برا درمانش استفاده کن

الان پیدا کردن لیمو شیرین سخته ولی پیدا میشه

عزیزم اولش برمیگرده ولی اصلا نترس تا ۲۴ ساعت یکم بالا میره بعدش دوباره میاد پایین فقط یکاری حتما انجام بده اگه شیر خودتو میخوره لیموشیرین بخور تا میتونی و دوساعت یبار شیر بده بهش تا زیاد ادرار کنه خوب میشه اصلا نگران نباش

شیرزیادبدش،.گرمی نخور

ازکف پا 15بود؟اومده پایین دیگع خوب میشه

سوال های مرتبط