هیچی جز تحمل.
اگه به نور و صدا حساسی هرچی صداونورهس قطع کن توی اتاق تاریک دراز بکش چشاتوروهم بذار.
اگه به بو حساسی برو سمت پنجره یابالکن یکم بازش کن هوای آزاد بهت بخوره هوات عوض بشه.
فقط هم استامینوفن ساده میتونی بخوری. ولی سعی کن تحمل کنی خیلی نخور
تحممممل
من به اجبار میخابم بلکه بیدار شدم بهتر بشم
هیچی عزیزم سوختیم وساختیم
مصرف اب زیاد مسکن فقط استامینوفن ساده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.