خانما من سردرد میگرنی دارم دارو چی باید بخورم ????☹️

۹ پاسخ

یه کیسه یخ بزار پشت سرت خیلی خوبه اثر میکنه

به من مگنیفورت داده سردرد شدید داشتم بخورم با استامینوفن ۵۰۰

من مگنیفورت و ویتامین b12 بهم داد قرص استامینیفون پونصد هم بهم داد فق موقع سردرد شدید بخورم

جای تاریک و استراحت و آب کافی آب باید زیاد بخوری بالش زیر سرت رو دقت کن اونم خوب باشه.اتاقت خیلی گرم یا سرد نباشه چون من ۱۵ ساله میگرن دارم تجربه ام زیاده

منم میگرن داشتم الان شدیدتر شده دکتر بهم گفت استامینوفن بخورم فقط
و اینکه من یه پماد استیکی دارم اینو میزنم نبض سرمو کم می‌کنه و کیسه یخ میذارم رو نبضم

منم‌ازصبح دارم‌

وای منم دارم تازه سرم بعد از چند ساعت خوب شد من نسکافه میخورم خوب میشم دارو رو من اثر نداره

برو توی اتاق تاریک و ساکت خوب میشی تنها راهش

فقط استامینوفن ۳۲۵ مجازید ولی باز از متخصصتون بپرسید حتماااا

سوال های مرتبط

مامان اژوان مامان اژوان هفته چهاردهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دیانا کوچولو 🩷 مامان دیانا کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری
مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وپنجم بارداری