بچه ها سردرد خیلی شدید دارم چی بخورم قرص میترسم بد باشه

۶ پاسخ

استامینوفن ساده ۵۰۰ بخور ، مجازه

بنظر من هیچی نخور من تا ۱۶ هفته سردرد شدید بودم دلم نیومد هیچی بخورم درعوض چشامو با یه پارچه می‌بستم میرفتم اتاق تاریک بعد نیم ساعت خوب میشدم.

منم سر درد خییییلی شدید دارم یک هفتس
اما میترسم داروبخورم دارم دیوونه میشم از دردوحشتناکپشت سرم و وسط سرم

استامینوفن ۳۲۵ مجازه تو بارداری

تا جایی ک میتونی قرص نخور
ی چای نسبتا پررنگ با زنجبیل بخور خوب میشی
آب هم کلا زیاد بخور سردرد و خوب میکنه

سعی کن چند ساعت تو اتاق تاریک بخوابی و آب زیاد بخور

سوال های مرتبط

مامان نامشخص مامان نامشخص هفته بیست‌وششم بارداری
مامان اژوان مامان اژوان هفته چهاردهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وهفتم بارداری