من رفتم گفت عوارضه امپوله
بومادران هم دم کردی خوردی ؟؟؟؟
اگه خوردی و پریود نشدی برو دکتر
عوارض داره دیگه
من آمپول زدم بعد ۴۵روز مریض شدم الان ک دوماهش تموم شده وارد سه ماه شدم همچنان مریضم مکانی ک هستم دکتر آنچنان ندارن منتظرم مرخصی بگیریم برم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.