۴ پاسخ

من رفتم گفت عوارضه امپوله

بومادران هم دم کردی خوردی ؟؟؟؟
اگه خوردی و پریود نشدی برو دکتر

عوارض داره دیگه

من آمپول زدم بعد ۴۵روز مریض شدم الان ک دوماهش تموم شده وارد سه ماه شدم همچنان مریضم مکانی ک هستم دکتر آنچنان ندارن منتظرم مرخصی بگیریم برم

سوال های مرتبط